PAN Amsterdam 2017
PAN Amsterdam is een jaarlijks terugkerende beurs voor kunst, antiek en design. Dit jaar mocht Studio Enkelvoud voor de tweede keer de catalogus opnieuw vormgeven als een fris en eigentijds magazine. De deelnemerpagina’s wisselen af met interviews en andere artikelen, zodat het prettig leest en aanvoelt als een echt magazine. Het resultaat, een inspirerend magazine waarin de lezer wordt geprikkeld door al het moois dat PAN te bieden heeft.
Naast het magazine heeft Studio Enkelvoud ook nog vele andere uitingen voor PAN Amsterdam 2017 mogen ontwerpen.
In opdracht van
Campagnebeeld
Categorie
Publicatie en diverse campagne uitingen
Jaar
2017
Deelnemerpagina’s zijn te herkennen aan de tabbladen in de frisgroene campagnekleur.
Het Residence artikel licht vijf tips uit voor een stijlkamer. Deze zijn als duidelijk herkenbare stappen vormgegeven. Door het speelse karakter vallen deze pagina’s meteen op.
De frisgroene campagnekleur komt ook terug in het interview met Koen Hauser, die het campagnebeeld voor PAN 2017 maakte, en Roberto Payer.